۷ دلیل برای تحصیل در اروپا

تحصیل در اروپا ۲۰۲۱-۲۰۲۰

تحصیل در اروپا انگیزه ایست که هر سال تعداد زیادی از دانشجویان رهسپار کشورهای اروپایی می شوند.  اروپا متشکل از کشورهای عمدتاً پیشرفته از لحاظ اقتصاد، آموزش ، بهداشت و شرایط عمومی زندگی مقصد مناسبی برای علاقمندان به تحصیل می باشد.

وجود دانشگاهای با قدمت علمی، تاریخی و اساتید مجرب از سراسر دنیا. همچنین سیستمی آموزشی مدرن آموزشی دلایل محکمی برای ادامه تحصیل در اروپا باشد.

تحصیل در اروپا

ادامه تحصیل در اروپا تقویت مهارت های فردی و تخصصی

تقاضا برای ادامه تحصیل در اروپا در سطح بین المللی در سال های اخیر افزایش پیدا کرده. دانشگاه ها و کالج های اروپایی به طور یکسان برای جذب دانش آموزان و دانشجویان مشتاق به ادامه تحصیل از دیگر کشورها با ایدهای متفاوت همواره در رقابت هستند.

علاقمندان به تحصیل در اروپا، دوره ای را برای موفقیت حرفه ای خود تعیین می کنید. بسیاری از کشورهای اروپایی تلاش می کنند تا فارغ التحصیلان خارجی را پس از دانشگاه متقاعد به حضور در بازار کار کنند.

این بدان معنی است که اگر تصمیم به تحصیل در اروپا دارید، دورنمایی از وضعیت شغلی دریافت کنید. 

اروپا آموزش و پژوهش در سطح جهانی را ارائه می دهد

بسیاری از بهترین دانشگاه های دنیا در اروپا هستند. همکاری های بین المللی در اروپا، یک جامعه قوی دانشگاهی بین المللی را ایجاد کرده اند؛ که تحقیقات پیشرفته را انجام می دهد. از طرفی ارج نهادن به تحقیق و توسعه دانش در محیطی چند ملیتی می تواند فرصت های بی نظیری برای ادامه تحصیل در اروپا باشد.

طیف گسترده ای از گزینه های آموزشی در دانشگاهها

هزاران دانشگاه در اروپا وجود دارد که دهها هزار برنامه آموزشی را به زبان انگلیسی  و دیگر زبان های رایج اروپایی ارائه می دهندشما می توانید برنامه های مختلف را در هر رشته تحصیلی پیدا کنید. وجود کالج های تخصصی  و مراکز تحقیقاتی بزرگ بین المللی جهت ادامه تحصیل در اروپا موقعیت ممتازی را برای داوطلبان فراهم می نماید.

ادامه تحصیل در اروپا

هزینه های تحصیلات کم است

هزینه های تحصیل در اکثر دانشگاه های دولتی اروپا در مقایسه با کشورهایی نظیر آمریکا، کانادا و استرالیا بسیار کم است همانند کشور اسپانیا و تحصیل در فرانسه. در برخی از کشورهای اروپایی هیچ هزینه ای برای تحصیل وجود ندارد – تحصیل در دانشگاه رایگان استهمچنین تعداد زیادی از فرصت های تحصیلی و گزینه های دیگر برای حمایت مالی در طول تحصیلات شما وجود دارد.

سفر و کشف کل قاره اروپا آسان است

هنگامی که در اروپا تحصیل می کنید، باید از این فرصت برای دیدن کشورهای بیشتر استفاده کنید. همچنین مشوقها و تورهای دانشگاهی متفاوتی در طول تحصیل در خدمت شما هستند تا در هزینه های خود صرفه جویی کنید. اگر شما یک شهروند غیر اروپایی هستید به راحتی می توانید با ویزای دانشجویی سفر به کشورهای دیگر از منطقه شنگن را انجام دهید.

 ادامه تحصیل در سیستم های آموزش هماهنگ

با توجه به فرایند اصلاحات در بولونیا، نظام آموزش عالی ملی در تمام کشورهای اروپایی هم تراز شده است. این بدان معنی است که هر لیسانس یا استاد در اروپا از همان چارچوب علمی عمومی پیروی می کند. بنابراین، اگر مدرک کارشناسی ارشد خود را در فرانسه به دست بیاورید. این معادل با مدرک کارشناسی ارشد از آلمان ، مجارستان یا انگلستان خواهد بود.

ادامه تحصیل به زبان انگلیسی

نه تنها چند هزار کورس تحصیلی لیسانس و کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی وجود دارد که می توانید از آن انتخاب کنیددر اکثر کشورهای اروپایی، مهارت در زبان انگلیسی به طور کلی بسیار مورد توجه است. این بدان معناست که حتی اگر شما برای ادامه تحصیل در لهستان، گرجستان یا سوئد داوطلب شده اید، می توانید با زبان انگلیسی در شرایط روزمره زندگی و ارتباط برقرار نمایید.

خدمات اخذ پذیرش تحصیلی اروپا و کانادا

گروه  آریو اپلای همواره در تلاش است با بالا بردن اطلاعات مخاطبان محترم خود، ضمن معرفی بهترین دانشگاه های جهان فرصت های تحصیل در خارج کشور و اخذ پذیرش تحصیلی را پیشنهاد دهد. از این رو می توانید با ثبت درخواست مشاوره رایگان با ما مشاوره کنید.

۷ دلیل برای تحصیل در اروپا

یک فکر در مورد “۷ دلیل برای تحصیل در اروپا

  1. من برای مقطع فوق لیسانس قصد دارم به اروپا مهاجرت کنم. اما کشور خاصی رو مد نظر ندارم. البته بیشتر قصدم اخذ اقامت و زندگی هست. درخواست مشاوره ثبت کردم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
×

پذیرش تحصیلی، مشاوره مهاجرت ، مشاوره ویزای کار اروپا

×