بهترین دانشگاه های اسپانیا ۲۰۲۱

بهترین دانشگاه های اسپانیا

بهترین دانشگاه های اسپانیا را با استفاده از داده های رتبه بندی دانشگاه جهانی Times Higher Education ، خدمتتان معرفی می کنیم. بسیاری از دانشجویان به دلیل استراحتگاههای ساحلی آن ، شهرهای پر جنب و جوش ، جشنواره های محلی و معماری زیبا به اسپانیا جذب می شوند.

از نظر جغرافیایی ، اسپانیا شبه جزیره ایبری را با پرتغال در انتهای غربی دریای مدیترانه به اشتراک می گذارد. چیزهای زیادی برای کاوش در سراسر کشور اسپانیا وجود دارد. این کشور سومین کشور از لحاظ میراث جهانی یونسکو پس از ایتالیا و چین است. 

بهترین دانشگاه های اسپانیا ۲۰۲۱

اسپانیا ۴۵ دانشگاه دارد که در رتبه بندی ۲۰۲۱ برخی از آنها دارای رتبه بسیار بالا و پرطرفدار هستند.  بهترین دانشگاه های اسپانیا مستقر در مادرید ، بارسلونا و شهرهای کوچکتر سویل و گرانادا است. سبک زندگی و فرهنگ هر منطقه از اسپانیا متفاوت است. جهت تحصیل در اسپانیا پیشنهاد می کنیم مقاله “تحصیل در اسپانیا ۲۰۲۰” را مطالعه بفرمایید.

تحصیل در اسپانیا

 

دلایل محبوبیت تحصیل در بهترین دانشگاههای اسپانیا

هزینه کالاها و خدمات در اسپانیا در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی کمتر از متوسط ​​است. یکی از بزرگترین دلایلی که دانشجویان برای تحصیل در خارج از کشور تصمیم می گیرند، فرصت یادگیری زبان اسپانیایی است و از آنجا که گویش ملی اسپانیا دومین زبان مکتوب در جهان است، آن را به یک مقصد محبوب برای دانشجویان بین المللی تبدیل کرده است.
یکی از دلایل محبوبیت اسپانیا در سطح بین المللی این هزینه زندگی نسبتاً ارزان است. آیا از شرایط تحصیل داروسازی در اسپانیا ۲۰۲۱-۲۰۲۰ اطلاع دارید؟

 

تحصیل در بهترین دانشگاه های اسپانیا در مقطع دکترا

علاقمندان به تحصیل در بهترین دانشگاه های اسپانیا در مقطع دکترا با امکان اخذ بورسیه تحصیلی  و بدون نیاز به مدرک زبان می توانند از طریق پر کردن فرم درخواست مشاوره و یا تماس با ما در این مورد اطلاع کسب کنند.

 

زبان دوره های تحصیلی در بهترین دانشگاه های اسپانیا

بیشتر دوره ها به زبان اسپانیایی تدریس میشوند. تعدادی از دوره ها در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی برای دانشجویان خارج از کشور نیز وجود دارد.

 

بهترین دانشگاه های اسپانیا ۲۰۲۰

دانشگاه پومپئو فابرا اسپانیا

دانشگاه پومپئو فابرا هنوز دانشگاه نسبتاً جوانی است که در سال ۱۹۹۰ در بارسلونا تأسیس شد.

نقاط قوت دانشگاه در علوم اجتماعی، علوم انسانی، بهداشت، علوم زندگی، ارتباطات و فناوری اطلاعات و ارتباطات نهفته است.

این دانشگاه به نام زبان شناس پومپئو فابرا ، یک متخصص زبان کاتالونیا ، که به وی داده شده است تا به زبانی که امروز دارد ، اعطا شود. کاتالان زبان رسمی دانشگاه پمپئو فابرا است. دانش آموزانی که مایل به یادگیری زبان کاتالونی هستند، در بارسلونا و اطراف پومپئو فابرا فرصت زیادی خواهند داشت.

سه پردیس در اطراف شهر بارسلونا واقع شده است که عبارتند از:

  • علوم اجتماعی و انسانی در Ciutadella
  • علوم بهداشت و زندگی در مارس 
  • ارتباطات و فناوری اطلاعات در پابلنو

پردیس دانشگاه بارسلونا اسپانیا

  این دانشگاه ۸۷ رشته لیسانس، ۳۱۵ رشته کارشناسی ارشد و ۶۸ برنامه دکترا ارائه می دهد. مدارک کارشناسی ارشد مدیریت و مدیریت مشاغل، اقتصاد، آموزش ابتدایی و جهانگردی به طور کامل به زبان انگلیسی ارائه می شود. پردیس اصلی در بلاتر، مکان اصلی صنعتی و فناوری اروپای مدیترانه قرار دارد و ۲۵ دقیقه با مرکز بارسلونا فاصله دارد.

به دلیل همین دانشگاه بسیاری از دانشجویان بین المللی را به خود جذب می کند. این دانشگاه دارای ۱۳ دانشکده از جمله علوم زیست شناسی، ارتباطات، هنر و علوم انسانی، پزشکی و ترجمه را درخود جای داده است. علاقمندان به تحصیل در رشته های پزشکی پست”تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اسپانیا” را مطالعه کنید.

 

دانشگاه بارسلونا

سومین دانشگاه برتر اسپانیا نیز در شهر پر جنب و جوش بارسلونا قرار دارد. دانشگاه بارسلونا یکی از بزرگترین و بهترین دانشگاه های اسپانیا است که ساله پذیرای تعداد زیادی از دانشجویان از اسپانیا و خارج از کشور است.

  • ۷۳ دوره کارشناسی ارشد
  • بیش از ۱۴۰ دوره کارشناسی ارشد رسمی دانشگاه
  • بیش از ۴۰۰ دوره کارشناسی ارشد و دکترا 
  • ۴۸ برنامه دکترا

دو دوره کامل به زبان انگلیسی (تجارت بین المللی و مطالعات انگلیسی) تدریس می شود.

پردیس دانشگاه مادرید

پردیس اصلی در حومه مادرید در منطقه کانتوبانکو واقع شده است و با قطار مسافرتی به مادرید وصل می شود.

امکانات این پردیس عبارتند از:

  • ۱۶ کافه و ناهار خوری
  • استخرهای سرپوشیده و روباز
  • یک مرکز پزشکی
  • زمین های ورزشی و زمین های والیبال ساحلی 
  • ایستگاه قطار و اتوبوس 

 

بهترین دانشگاه های اسپانیا

دانشگاه ناوارا

دانشگاه خصوصی غیرانتفاعی در سال ۱۹۵۲ توسط بنیانگذارJosemaría Escrivá ، برای انتقال ارزش های این جنبش در پامپلونا تاسیس شد. در ابتدا دانشکده حقوق و هم اکنون دارای ۱۴ دانشکده، دو مدرسه دانشگاهی، ۱۷ موسسه وابسته به دانشگاه، یک مدرسه بازرگانی است.

این دانشگاه بیش از ۱۲۰ درجه تحصیلی ارائه می دهد.

دانشگاه ناوارا با دانشگاه های دیگری از جمله دانشگاه واشنگتن ، دانشگاه هنگ کنگ و دانشگاه ادینبورگ توافق نامه هایی برای تشویق مبادلات بین المللی بین دانشجویان دارد.

 

 

خدمات اخذ پذیرش تحصیلی اسپانیا

گروه  آریو اپلای همواره در تلاش است با بالا بردن اطلاعات مخاطبان محترم خود، ضمن معرفی بهترین دانشگاه های اسپانیا و جهان فرصت های تحصیل در خارج کشور و اخذ پذیرش تحصیلی را پیشنهاد دهد. از این رو می توانید با ثبت درخواست مشاوره رایگان با ما مشاوره کنید. همچنین مفتخر هستیم فرصت های ویژه اخذ پذیرش تحصیلی و فرصت های شغلی مورد نیاز را از طریق کانال اینستاگرام و تلگرام آریو اپلای اطلاع رسانی کنیم. 

بهترین دانشگاه های اسپانیا ۲۰۲۱

2 در “بهترین دانشگاه های اسپانیا ۲۰۲۱

  1. سلام من دانشجوی ترم آخر حقوق هستم. معدلم ۱۷٫۴۵هست. برای کدام دانشگاه اسپانیا میتوانم اقدام کنم در مقطع ارشد؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
×

پذیرش تحصیلی، مشاوره مهاجرت ، مشاوره ویزای کار اروپا

×