۵ قدم تا یافتن شغل در آلمان

برای یافتن شغل در آلمان از کجا شروع کنم؟

من می خواهم در آلمان کار کنم و برای یافتن شغل در آلمان و مهاجرت چگونه می توانم اقدام کنم؟ کاریابی در آلمان چگونه است؟

 آریو اپلای به عنوان پورتال استخراج اطلاعات یافتن کار در آلمان برای متخصصان واجد شرایط، دانشگاهیان، بنیانگذاران شرکت های نوپا و سرمایه گذاران برنامه های گسترده ای دارد. ما خدمات زیادی را برای همه کسانی که می خواهند در آلمان تحصیل یا کار کنند ارائه می نماید.کارشناسان ما در پنج مرحله، متقاضیان کار در آلمان را همراهی می کند: اولین قدم مشاوره و ارزیابی رایگان در مرحله بعد جستجوی شغل و تشریفات ویزا گرفته تا نقل مکان، اسکان در آلمان و حضور خانواده. جهت مشاهده مشاغل مورد نیاز سال ۲۰۲۰ لطفاً به پست کارت آبی اتحادیه اروپا Blue Card مراجعه کنید.

ویزای کار آلمان

سیاست مهاجرتی آلمان

آلمان در نتیجه توسعه جمعیتی، اکنون نیازمند نیروی کار و افراد متخصص واجد شرایط می باشد. طبق بررسی یک مؤسسه تحقیقاتی آلمان، کشور آلمان تا سال ۲۰۳۰ حدود سه میلیون کارگر ماهر، تکنسین، انواع تخصص پزشکی و پرستاری برای حفظ جایگاه اقتصادی خود در اتحادیه اروپا نیازمند است. جدیدترین گزارش حوزه اشتغال آلمان طی هشداری به سیاستمداران عدم وجود متخصصان واجد شرایط را تاکید می نماید.

بنابراین استخدام زنان و مردان واجد شرایط از دیگر کشورها  به عنصر مهمی در تأمین تعداد کافی از متخصصان واجد شرایط تبدیل شده است. ایجاد سیاست های کلان جذب نیروی کار ماهر آلمان برای تضمین و بهبود رقابت دراز مدت و توانایی نوآورانه آلمان به عنوان کشوری پیشرو همواره مورد توجه قانون گذاران بوده و  هست. هر ساله حدود دو میلیون نفر از ۲۰۰ کشور دنیا برای ویزای کار آلمان اقدام می نمایند. از این طریق ، آلمان خود را به عنوان یک کشور مدرن و لیبرال برای مهاجرت معرفی می کند. طبق گزارش OECD ، آلمان دارای یکی از لیبرال ترین سیستم های مهاجرت برای افراد ماهر و دارای شرایط در تمام کشورهای صنعتی است.

چه اطلاعاتی می توانم برای یافتن شغل در آلمان به شما بدهیم؟

با مطالعه مقالات سایت آریو اپلای اطلاعات زیادی راجع به تشریفات ویزا، بازار کار، موقعیت های شغلی در آلمان، قراردادهای استخدامی، آداب و رسوم تجاری، راه اندازی یک تجارت، سیستم آموزش آلمان، اخذ پذیرش تحصیلی، دوره های زبان ارائه میگردد. 

 

معرفی خدمات آریو اپلای

  • ارزیابی سریع رزومه داوطلبان یافتن کار در آلمان
  • مشاوره رایگان در خصوص حوزه کاری و تخصصی
  • معرفی فرصت های کاری در آلمان و دریافت دعوت به کار از کارفرمای آلمانی
  • ارزیابی مدارک تحصیلی _ فنی و تخصصی
  • تسریع در زمان برای یافتن شغل در آلمان و مهاجرت به آلمان
  • صرفه جویی در هزینه ها و پروسه دریافت ویزای کار آلمان
  • مستندسازی مدارک، مشاوره و راهنمایی جهت امور کنسولی
  • تسریع در روند اسکان و ملحق شدن خانواده متقاضی

یافتن شغل در آلمان

کدام مشاغل از فرصت های بیشتری برخوردار هستند؟

آلمان به عنوان یک کشور صنعتی و پیشرو در جهان، همیشه نیازمند مهندسین و تکنسین های ماهر در همه بخش ها است.متخصصان فناوری اطلاعات و شاغلین در حوزه های علوم انسانی برای یافتن شغل در آلمان موقعیت های بیشتری دارند.تقاضا برای پزشکان و پرسنل پرستاری نیز با توجه به سهم سالمندان در جمعیت آلمان همراه در حال رشد است. به این دلیل، مهاجران دارای مدرک تحصیلی در حرفه های پزشکی و اجتماعی نیز شانس بسیار خوبی دارند. مهاجران با تخصص می توانند در پروسه مهاجرتی موفق تر باشند.

زیرا هر ساله فرصت های کاری زیادی برای این افراد ایجاد می شود.

 

خدمات مهاجرتی آریو اپلای

متقاضیان اخذ ویزای کار آلمان از طریق ویزای کار مهندسی ، مهارت های فنی ، پرستاران و پیراپزشکان می توانند طی برقراری ارتباط با مشاورین موسسه آریو اپلای ضمن مشاوره رایگان پاسخ تمامی سوالات خود را کسب نمایید.

 

۵ قدم تا یافتن شغل در آلمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
×

پذیرش تحصیلی، مشاوره مهاجرت ، مشاوره ویزای کار اروپا

×