۱۰ کشور برتر با درآمد بالا برای پرستاران

۱۰ کشور برتر با درآمد بالا برای پرستاران

پرستاری یکی از پرطرفدارترین حرفه های درمانی در حال حاضر جهان است. در حالی که برخی از دانشجویان و علاقمندان به حرفه پرستاری ممکن است با تمایل به نجات جان بیماران و مراقبت از بیماران جذب این رشته شوند.  همچنین برنامه مهاجرت پرستاران در کشورهای اروپایی بطور مثال مهاجرت پزشکان و پرستاران به سوئد و کانادا در سال ۲۰۲۰ در حال اجرا می باشد.

ولی معمولا سیستم بهداشتی هر کشوری وابسته به شغل پرستاران و پزشکان و پیراپزشکان و امکانات بهداشتی و بیمارستانی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

 

در مطلب که ملاحظه می فرمایید سعی کردیم ۱۰ کشور که در آنها پرستاران از لحاظ درآمدی وضعیت بهتری دارند را لیست کنیم. این رده بندی شامل تمامی کشورهای جهان تا سال ۲۰۱۹ می شود.

 

Immigration-of-nurses-2021

راحت ترین کشور برای مهاجرت پرستاران

لازم به ذکر است کشوی همچون آلمان و سوئد با توجه به رشد منفی جمعیتی در سالهای اخیر اقدام به جذب پرستار،پیراپزشک و بطور کل کادر متخصص حوزه درمان با مزایای ممتاز نموده است. در حال حاضر این دو کشور راحت ترین کشورها برای مهاجرت پرستاران می باشند. توصیه میکنیم پست ویزای کار پرستاری آلمان را مطالعه کنید.

اگر به حرفه پزشکی، پیراپزشکی و مامایی مشغول هستید و قصد مهاجرت دارید با ما تماس بگیرید ما می توانیم به صورت رایگان به شما مشاوره بدهیم.

درآمد پرستاران لوکزامبورگ

اولین کشور در این لیست لوکزامبورگ می باشد. لوکزامبورگ، یک کشور کوچک اروپای غربی با یک اقتصاد مالی قوی است. این کشور دارای یک اقتصاد بزرگ است که می تواند از حقوق بالا پرستاران حمایت کند.

 در هشت سال اول زندگی حرفه ای یک پرستار در لوکزامبورگ، متوسط ​​حقوق و دستمزد ۶۰.۰۰۰ دلار  در سال دریافت می کنند.

پرستاران حرفه ای شاغل در سیستم درمانی، حقوقی بالغ بر ۱۲۵.۰۰۰ دلار در سال دریافت می کنند. با توجه به پرداخت خوب و شرایط کاری، پیدا کردن یک شغل پرستاری در این کشور کوچک برای پرستاران جدیدی که به این حرفه می پیوندند و انتظار دارند که دستمزد مناسبی دریافت کنند، دشوار است.

درآمد پرستاران ایالات متحده

حقوق متوسط یک پرستار ثبت شده در آمریکا، ۶۷ الی ۴۹۰ دلار می باشد. پرستاران در سطوح بالاتر و تخصصی درآمدی بیش از ۹۴.۰۰۰ دلار در سال دارند.

دولت کالیفرنیا به پرستاران بالاترین حقوق و دستمزد را پرداخت می کند. کمترین درآمد برای پرستاران در آمریکا حدود ۴۵.۰۰۰ دلار است.

مهاجرت پرستاری آلمان

درآمد پرستاران در نروژ

نروژ یک کشور غنی از نفت است که یکی از بالاترین استانداردهای زندگی در جهان را دارا می باشد.  پرستاران از زندگی خوبی برخوردارند؛ به طور متوسط ​​حقوق و دستمزد آنها RN ۵۰.۰۰۰ دلار در سال است. اما ممکن است برای سالیان سال برای افرادی که دارای مدرک کارشناسی ارشد یا پرستاران با تجربه هستند، تا ۱۰۰.۰۰۰ دلار افزایش یابد.

درآمد پرستاران در کانادا – پرستاری کانادا

پرستاران در کانادا از حقوق و مزایای عالی برخوردار هستند. کانادا دارای یکی از بهترین سیستم های جامع مراقبت های بهداشتی است.

محدوده حقوق و دستمزد بین ۴۸.۰۰۰ تا ۵۵.۰۰۰ دلار در سال است که بالاترین میزان در جهان است.

در کانادا پرستاران با تجربه بالغ بر ۶۵.۰۰۰ دلار در سال به دست می آورند. 

درآمد پرستاران در استرالیا

متوسط ​​دستمزد پرستاری در استرالیا با ۲۸ دلار در ساعت شروع می شود.

حقوق و دستمزد پرستاران با تجربه بیشتر از ۱۰ سال و کار در بیمارستان های برتر، بالغ بر ۶۰.۰۰۰ دلار در سال درآمد دارد.

درآمد پرستاران در دانمارک

دانمارک کشوری  با درجه حرارت زیر صفر و زمستانهای طولانی  است. تقاضای پرستاران در دانمارک بالاست و کارفرمایان با توجه به میزان تخصص پرستاران آنها را به کار می گیرند.

حقوق و دستمزد پرستاران بین ۳۸.۰۰۰ تا ۵۰ هزار دلار است .

هزینه زندگی در  دانمارک بسیار بالاست، زیرا کشور دانمارک دارای یک سیستم رفاه اجتماعی باور نکردنی و مالیات ۳۰٪ است.

ویزای کار پرستاری

درآمد پرستاران در انگلستان-پرستاری در انگلیس

پرستارانی که در انگلستان شاغل هستند در ابتدا شروع به کار حدود ۳۰.۰۰۰ دلار در سال درآمد دارند. این مقدار درآمد برای پرستارانی که تازه شروع به تجربه می کند تا سالانه به ۴۳.۰۰۰ دلار افزایش یابد. برای اینکه این مقدار درآمد را دریافت کنید، باید یک پرستار با مدرک تخصصی باشد و توسط شورای پرستاری و مامایی انگلیس ارزیابی شده باشید.

درآمد پرستاران در شیلی

شیلی کشوری در آمریکای جنوبی؛ کیفیت زندگی در شیلی در مقایسه با سایر کشورهای آمریکای جنوبی بالاتر است. پرستاران در شیلی حدود ۲۸.۰۰۰ دلار در سال دریافت می کنند. یک پرستار با تجربه حقوق و دستمزدی تا ۶۲.۰۰۰ دلار در سال دریافت میکند.

 با توجه به اینکه دستمزد سالانه در سانتیاگو، پایتخت کشور تنها ۱۰،۰۰۰ دلار در سال است، میزان قابل توجهی است.

درآمد پرستاران در نیوزیلند

نیوزیلند جزیره ای در اقیانوس آرام است  که با استرالیا همسایه است.  این جزیره دارای کیفیت بالایی از زندگی است که در حقوق و دستمزد متوسط ​​است که در بخش خصوصی سودآور به حدود ۳۵،۰۰۰ دلار در سال رسیده است. حقوق پرستار در نیوزیلند تا حدودی رقابتی است و از  ۳۲.۰۰۰ دلار  در سال شروع می شود.

که در این کشور درآمد پرستاران با تجربه به ۴۷ هزار دلار در سال میرسد.

درآمد پرستاران در بلژیک

بلژیک کشوری معروف و کوچک در اروپاست؛ بروکسل از شهرهای معروف آن، پایتخت کشور  و میزبان ستاد اتحادیه اروپا است. میانگین حقوق برای پرستاران تازه کار ۲۷.۰۰۰ دلار است و ممکن است  این مبلغ برای پرستاران با تجربه به ۵۵.۰۰۰ دلار برسد.

اگر شما به دنبال حقوق و دستمزد پرستار هستید، این ده کشور بهترین مکان برای یافتن شغل است.

۱۰ کشور برتر با درآمد بالا برای پرستاران

برنامه مهاجرت پرستاران

گروه آریو اپلای پیشنهاد ویژه ای برای مهاجرت پرستاران و پزشکان به کشور آلمان دارد.

 مشاغل مورد نیاز گروه پزشکی و پرستاری :

  1. پزشک عمومی
  2. پزشک بیهوشی
  3. پزشک جراح عمومی
  4. پرستار
  5. کادر تخصصی اتاق ICU-CCU
  6. ماما
  7. پزشک ارتوپد
  8. پزشک اورولوژی
  9. پزشک گوش و حلق و بینی

 امتیازات برای متقاضیان مهاجرت کاری پرستاری آلمان:

  • اخذ قرارداد کاری مستقیم با بیمارستان مورد نظر در آلمان
  • حقوق پایه ۴۰ الی ۴۲ هزار یورو
  • یک ماه سکونت رایگان تا طی شدن مراحل ابتدایی کار در آلمان
  • قرارداد رسمی و قانونی – وجود ردیف شغلی در لیست اداره مهاجرت جهت تسریع در امر اخذ ویزای کار
  • کمک هزینه مسکن
  • کمک هزینه مسافرت سالیانه
  • کمک هزینه دوره های زبان جهت تسلط به زبان آلمانی
  •  اخذ مجوز اشتغال به کار از انجمن پزشکان ، مامایی و پرستاری آلمان و مجوز قانونی بعهده کارفرما می باشد
  • امکان تحصیل فرزندان بصورت رایگان

پیشنهاد می کنیم پست  ۵ قدم تا یافتن شغل در آلمان را هم مطالعه بفرمایید. همچنین در پست جدیدی شرایط ویزای کار پرستاری اسپانیا ۲۰۲۰ ، اطلاع رسانی شده.

مشاوره ویزای کار مهاجرت پرستاری و پزشکی

گروه  آریو اپلای همواره در تلاش است با بالا بردن اطلاعات مخاطبان محترم خود، فرصت های مهاجرتی ویژه مهندسی و پرستاران در سوئد ، کانادا و آلمان را پیشنهاد دهد. از این رو می توانید با ثبت درخواست مشاوره رایگان با ما مشاوره کنید. همچنین مفتخر هستیم فرصت های ویژه ویزای کار اروپا، کانادا و دیگر کشورها را از طریق کانال اینستاگرام و تلگرام آریو اپلای اطلاع رسانی کنیم. 

۱۰ کشور برتر با درآمد بالا برای پرستاران

25 در “۱۰ کشور برتر با درآمد بالا برای پرستاران

  1. سلام جهت مشاوره لطفا فرم درخواست مشاوره رایگان را تکمیل و ارسال نمایید

  2. ۲۱سال سابقه کار پرستاری بیمارستان دولتی با ۴۷ سال سن آیا ویزای کشورهای اروپای غربی شامل من و همسرم میشه؟ بچه نداریم.و زبان مدرک نداریم و چقدر از شروع تا ورود به کشوری مثلا دانمارک طول میکشه اگر فردا اقدام کنیم حدودا چند وقت دیگه وارد خاک دانمارک خواهیم بود؟ممنونم پاسخ مبسوطی بدید.دانشگاه دولتی لیسانس پرستاری گرفتم روزانه

  3. سلام وقت بخیر. میشه بفرمایید آخرین مدرک تحصیلی اخذ شما چی هست؟

  4. سلام وقتتان بخیر سوالم این بود آیا با مدرک کمک بهیاری و سی و پنج سال سن امکان پذیرش در کشور دیگر هستش؟

  5. سلام، لطفاً فرم مشاوره مهاجرتی رایگان را تکمیل و ارسال نمایید. مشاوران ما خدمتتون تماس خواهند گرفت. مشاوره ها رایگان است

  6. سلام وقتتون بخیر من ۳۰سالمه با ۱۴سال سابقه بهیاری و الانم ترم ۵ پرستاری هستم میخوام برم یکی از کشورهای اروپایی برای کار علتشم شرایط مالی هست ایا کشوری هست که بتونم برم برای کار و از بدو ورودم بتونم کار کنم که تو مخارج زندگیم نمونم

  7. سلام، دوست عزیز این انتخاب و آینده شماست. آریو اپلای ضمن ارزیابی شرایط شما توضیحات کامل هر دو پروسه مهاجرت پرستاری آلمان و مهاجرت پرستاری کانادا را خدمتتون شرح میدهند. تحقیق بفرمایید و با علم به آبنده خودتون و خانواده محترمتون تصمیم گیری بفرمایید. مشاوره ما رایگان است و می تونید از ظریق فرم مشاوره رایگان مهاجرت اقدام بفرمایید.

  8. با سلام.من ۱۸ سال سن دارم و سال اول پرستاری هستم . میخواستم بدونم بین آلمان یا کانادا کدام کشور رو برای مهاجرت پیشنهاد میدید؟چون میخوام از الان بین آیلتس و زبان آلمانی یکی رو شروع به خوندن کنم…..

  9. سلام، لطفا از طریق فرم مشاوره رایگان اطلاعات خودتون رو ارسال بفرمایید. مشاوران ما خدمتتون تماس خواهند گرفت

  10. سلام فارالتحصیل دانشگاه علوم پزشکی ایران هستم با ۲۶ سال تجربه کاری سی سی یو و اورژانس سن ۵۰ می توانم درخواست از سوئد ویا یکی از کشور های اروپای داشته باشم وتا زمان گرفتن اولین حقوق درآن کشورها بطور متوسط چقدر باید هزینه کنیم ممنون

  11. من ۴۵ سال دارم داری مدرک لیسانس پرستار و استخدام با سابقه ۱۷ سال که سوپروایزر بیمارستان دولتی با حکم سوپروایزری و دارای مدرک صلاحیت حرفه ای و دارای مدرک دیالیز و بیمارستان مرکز کرونا متاهلم دو فرزند دارم ۱۳ و ۸ سال و همسرم مهندس علوم دامی با توجه به شرایط کرونا تمایل دارم ازاین شرایط استفاده کنم

  12. سلام، جناب تقی زاده در این مورد شما باید تصمیم گیری کنید. مشاوره را می توانند صرفاً راهنمای شما باشند

  13. با سلام من کارشناس پرستاری با ۲۲ سال سابقه کار به نظر شما کدوم کشور برای مهاجرت خوبه؟

  14. سلام، دوست عزیز بسته به رزومه و سطح زبان می توانید روی گزینه های مختلف فکر کنید. لطفا جهت بررسی رزومه خود درخواست مشاوره بدهید.

  15. باسلامممنونم از مطالب مفید تون بنده ۳۰ سالمه فارغ التحصیل در رشته پرستاری وطرح خودرا گذرانده برای چه کشورهای ویزای جاب آفر اقدام میشه کرد کدوم کشور صد در صد هست?

    باتشکر

  16. سلام ، بله می توانید درخواست ویزا کنید. لطفاً فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید تا شرایط شما کاملا ارزیابی شود.

  17. سلام روز شما بخیر. بنده ۳۸ ساله و سابقه سه سال کار پرستاری در بیمارستان را دارم اما اکنون ۱۲ سال است که شغل خود را ترک کرده ام .آیا برای بنده امکان کار در کشور سوئد وجود دارد ؟
    از توجه و پاسخگویی شما سپاسگزارم

  18. سلام بنده ۲۶ ساله هستم ومدرک کارشناسی ام از دانشگاه اصفهان بهترین این رشته گرفتم ولی معدلم خیلی پایین چون سخت میگرفتن وحقیقت خودمم تنبلی کردم معدلم ۱۳٫۵۸ هست و طرحم آخرش با این حال چون مرد هستم و شرایط کرونایی برام پیشنهاد کاری زیاد از طرف دانشگاه اومده میخواستم بدونم آیا میتونید برای بنده دراسترالیا یا آلمان یا کانادا جاب آفری بگیرید بنده زبانم خوبه خداروشکر انگلیسی یا نیازترمیم معدل بزنم تا چند برسونم خودم دراین ۳ کشور فقط باحقوق معقول نه پایین میتونم جاب آفر بگیریم اگر روند آن آیا دوساله هست و آیا میتونم نامزدمم ببرم ؟ چند دلار هزینه بنده میشه لطفا مشروح پاسخ بدید باسپاس

  19. باسلام.خانم بنده دارای لیسانس پرستاری از دانشگاه سراسری با هشت سال سابقه کار تقاضای کار در کشورهای اروپایی را دارد.لطفا در خصوص زمان پروسه و شرایط کاری کشور مقصد و زبان اطلاعاتی رو لطف کنید بفرستید‌هزینه.مدرک زبان ندارند.

  20. بله. لطفا از طریق فرم درخواست مشاوره رایگان اقدام بفرمایید

    مشاوره و ارزیابی اولیه ما رایگان هست. موفق باشید

  21. سلام
    آیا شما برای ویزای کار پرستاری هم خدمات ارائه میدهید؟ هزینه رو می فرمایید؟

  22. در مقاله ای جداگانه و خیلی مفصل به این موضوع خواهیم پرداخت.
    ولی در حال حاضر و شرایط کنونی همه گیری ویروس کرونا (سال۲۰۲۰) راحت ترین کشور برای مهاجرت پرستاران با شرایط ویژه و در سریعترین زمان ممکن عبارتند از:

    ۱- سوئد
    ۲- دانمارک
    ۳- آلمان
    ۴-استرالیا
    ۵-فرانسه

    میتوانید جهت درخواست ارزیابی رایگان شرایط خود و اطلاع از شرایط ویزای کار پرستاری (به همراه خانواده) با کارشناسان ما مشاوره داشته باشید.

  23. کاشکی در این مطلب راحت ترین کشور برای مهاجرت پرستاران رو ذکر می کردید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
×

پذیرش تحصیلی، مشاوره مهاجرت ، مشاوره ویزای کار اروپا

×