درباره مهاجرت پرستاری کانادا ۲۰۲۰

مهاجرت پرستاری کانادا ۲۰۲۱-۲۰۲۰

مهاجرت پرستاری کانادا هر ساله در لیست مشاغل مورد نیاز کشور کانادا تحت عنوان های تخصصی مختلف وجود دارد. ویزای کار از طریق اشتغال به حرفه پرستاری از جمله مشاغل مورد نیاز کاناداست.

با توجه به تقاضای بازار کار کانادا در این رشته و همچنین تمایل اکثر پرستاران شاغل در این حرفه در کشورهای کمتر توسعه یافته جهت مهاجرت به کانادا؛ در ادامه به تخصص های مختلف مورد نیاز جهت اطلاع از  میزان درآمد و شرح کلی رده های شغلی آورده شده است.

درباره مهاجرت پرستاری کانادا ۲۰۲۰

پرستار مراقبت های ویژه جهت مهاجرت پرستاری به کانادا

پرستاران با تخصص مراقبت های ویژه به عنوان نیروی کار ماهر مهاجرت پرستاری کانادا مورد تقاضای بالایی دارند. به عنوان یک پرستار مراقبت های ویژه شانس بالایی در برنامه مهاجرت پرستاری کانادا دارید. بکارگیری این پرستاران در بخش مراقبت های ویژه بیمارستانی ICU و مراقبت از بیمارانی هست که جراحی سنگین همچون تصادفات ، تروما یا نارسایی اندام را تجربه کرده اند.

پرستار مراقبت های ویژه می توانند سالانه حدود ۷۵ تا ۱۰۶ هزار دلار کانادا حقوق داشته باشند.

به عنوان مشاور پرستاری به کانادا مهاجرت کنید

مشاوران پرستاری که جهت مهاجرت پرستاری کانادا اقدام می کنند، به عنوان فردی با سابقه یک مجموعه مهارت تخصصی را با خود به همراه می آورند. کانادا به دنبال پرستارانی با مهارت هایی ارتباطی حرفه ای به عنوان واسطه بین پزشکان، مراجعان و وکلا است. مشاوران پرستاری در کانادا ارزیابی هایی را در مورد امکانات پرستاری و بیمارستان انجام می دهند و مشاوره تخصصی در مورد فعالیت ها و وظایف مرتبط با پرستاری و مراقبت های بهداشتی ارائه می دهند. برخی از آنها خود اشتغال (صاحب کسب و کار) هستند و برخی دیگر برای شرکتهای مشاوره ، بخشهای مدیریت ریسک بیمارستانها و موسسات حقوقی کار می کنند.

عنوان مشاور پرستاری به کانادا بین ۷۸۰۰۰ تا ۱۰۹۰۰۰ دلار کانادا در سال درآمد دارد.

مهاجرت به کانادا به عنوان یک پرستار بهداشت روان ثبت شده در پرستار (RPN)

پرستاران واحد روانپزشکی از بیماران یا بیماریهایی که منجر به بستری شدن موقتی یا طولانی مدت در بیمارستان می شود ، مراقبت می کنند. آنها مسئول مراقبت مستقیم از مجموعه ای از بیماران ، تسهیل بهبود آنها از طریق تعامل اجتماعی هستند. پرستاران واحد روانپزشکی ملزم به تکمیل شرایط اخذ مجوز پرستاری از دولت هستند و به دلیل پیچیدگی این تخصص ، بسیاری از کارفرمایان ترجیح می دهند که این پرستاران دارای لیسانس علوم پرستاری (Bachelor of Science in Nursing) باشند.

متوسط ​​حقوق پرستار بهداشت روان در کانادا ۷۲۷۱۷ دلار کانادا در سال یا ۳۷ دلار  در ساعت است. این در حدود ۲٫۲ برابر بیشتر از میانگین کشوری است که پرستاران بهداشت روانی با تجربه تر از ۱۱۲،۰۰۰ دلار به کارگران دستور می دهند.

درباره مهاجرت پرستاری کانادا ۲۰۲۰

مهاجرت به کانادا ویژه پرستاران بهداشت حرفه ای 

پرستاران بهداشت حرفه ای در کانادا برای جلوگیری، تحقیق و درمان بیماری ها و صدمات مرتبط با محیط کار تلاش می کنند. دولت کانادا متقاضیان مهاجرت پرستاری کانادا ۲۰۱۹-۲۰۲۰ را بر حسب تقاضای Express Entry برای پرستارانی که به دنبال مهاجرت به کانادا به عنوان یک پرستار بهداشت حرفه ای می باشند در تمام ایالت کانادا مورد ارزیابی قرار میدهند.

متوسط حقوق پرستار بهداشت حرفه ای ۶۷۴۸۱ دلار در سال است.

در حالی که با تجربه ترین پرستاران بهداشت حرفه ای در کانادا بالغ بر ۱۰۲،۰۰۰ دلار درآمد دارند.

درباره مهاجرت پرستاری کانادا ۲۰۲۰

به عنوان محقق پرستار به کانادا مهاجرت کنید

محقق پرستاری در کانادا به پرستارانی گفته می شود که تحقیقاتی را انجام می دهد که در کل زمینه پرستاری را بهبود می بخشد. محققین پرستاری را می توانید یکی از با ارزش ترین مشاغل دانست، دستاورد این پرستاران می تواند به طور مستقیم زندگی بیماران و کادر پزشکی را تحت تاثیر قرار دهد. کسانی که به عنوان محقق پرستار در برنامه مهاجرت پرستاری کانادا شرکت می کنند موقعیت ارزنده ای دارند. حقوق و مزایای محققین پرستاری در کانادا حتی در خارج از شهرهای بزرگ کانادا، جزء بهترین ها در جهان است.

به عنوان یک پرستار بالینی به کانادا مهاجرت کنید

عنوان پرستار بالینی در برنامه مهاجرت پرستاری کانادا در طی سالهای آینده با تقاضای جذب و بکارگیری بالایی روبروست.  متخصصان پرستار بالینی در کانادا در یکی از طیف های تخصصی مانند اطفال، طب سالمندان، مراقبت اورژانس و سرطان را بعهده خواهند داشت.

متوسط حقوق پرستار بالینی  ۸۱۳۳۵ دلار و افراد با تجربه بیش از ۱۳۸،۰۰۰ دلار کانادا درآمد در سال دارند.

به عنوان یک پرستار اورژانس A&E به کانادا مهاجرت کنید

مهاجرت پرستاران به کانادا به عنوان پرستار اورژانس A&E؛ از شما انتظار می رود چندین سال تجربه مستقیمی در بخش تصادفات و فوریت های پزشکی در کشور خود داشته باشید. در کانادا ، پرستاران اورژانس ارزیابی و درمان سریع را در مرحله اولیه بیماری یا تروما و اغلب در شرایط تهدید کننده زندگی در اورژانسها و مراکز تروما انجام می دهند.

تورنتو و ونکوور برخی از مجهزترین مراکز اورژانس را در جهان دارند.

دولت کانادا همیشه به دنبال افراد ماهر از کشورهای دیگر است.

اگر در برنامه مهاجرت پرستاری کانادا بعنوان پرستار بخش اورژانس A&E اقدام می کنید، مطمئن باشید کانادا از شما با آغوش باز استقبال می کند.

مهاجرت پرستاران به کانادا به عنوان یک پرستار بهداشت عمومی 

مهاجرت به کانادا تحت عنوان پرستار بهداشت عمومی به مهارتهای کاملاً مشخصی نیاز دارد که در مقطع کارشناسی ارشد یا دوره تحصیلات تکمیلی تعریف شده اند. پرستار بهداشت عمومی  در کانادا فرصت ها متنوع و چالش برانگیز دارد به خصوص در خارج از مناطق اصلی شهری.

متوسط حقوق پرستار بهداشت عمومی در کانادا ۷۵،۰۹۳ دلار در سال یا ۳۹ دلار در ساعت است.

موقعیت های ورودی از ۵۳ دلار شروع می شود و به ۱۱۰ دلار می رسد.

مهاجرت پرستاران به کانادا

برای شرکت در برنامه مهاجرت پرستاری کانادا ، باید در کشور خود یک پرستار دارای مجوز فعالیت باشید. علاوه بر این، به عنوان شاغل در حرفه پرستاری باید نشان دهید. برای ارزیابی دقیق مدارک خود کارشناسان آریو اپلای با وکلای مجرب و با سابقه در خدمت شما هستند.

خدمات اخذ ویزای مهاجرتی پرستاران

گروه  آریو اپلای همواره در تلاش است با بالابردن اطلاعات مخاطبان محترم خود، فرصت های مهاجرتی ویژه پرستاران در کانادا و آلمان را پیشنهاد دهد. از این رو می توانید با ثبت درخواست مشاوره رایگان با ما مشاوره کنید. همچنین مفتخر هستیم فرصت های ویژه مهاجرت پرستاری و دیگر مشاغل مورد نیاز را از طریق کانال اینستاگرام و تلگرام آریو اپلای اطلاع رسانی کنیم. 

درباره مهاجرت پرستاری کانادا ۲۰۲۰

2 در “درباره مهاجرت پرستاری کانادا ۲۰۲۰

  1. بله، برای درخواست ارزیابی رایگان از طریق فرم مشاوره مندرج در سایت اقدام بفرمایید.

  2. پرستاری با مدرک کارشناسی ارشد ویژه و ۲۲ سال سابقه در بخشهای Icu Ccu و ۴۷ ساله هستم میتونم برای کار در کانادا درخواست بدم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
×

پذیرش تحصیلی، مشاوره مهاجرت ، مشاوره ویزای کار اروپا

×