ثبت نام دانشگاه بلاروس مورد تایید وزارت بهداشت ایران

 

نحوه ثبت‌نام دانشجویان

 

دانشجویان هر کشوری که برای تحصیل انتخاب می‌کنند، باید مدرک زبان آن کشور را حداقل در سطح A2 داشته باشند. این مدرک همراه با سایر مدارک تحصیلی برای بازگشت به ایران و ارزشیابی مدرک اخذ شده، الزامی است. به عنوان مثال، اگر دانشجویی در چین تحصیل کرده است، باید مدرک زبان چینی داشته باشد؛ در هلند، مدرک زبان هلندی و در روسیه، مدرک زبان روسی مورد نیاز است. برای همین منظور، ما دوره‌ی پریمدیکال یا پریکورس را در بلاروس برگزار می‌کنیم. ثبت‌نام دانشجویان در این دوره آغاز شده و از ابتدای مهر ماه، دانشجویان به کلاس‌ها می‌روند و این دوره را می‌گذرانند. پس از اتمام دوره، بدون نیاز به آزمون ورودی، وارد دانشگاه خواهند شد؛ چراکه آزمون ورودی توسط تیم ما مدیریت می‌شود.

ظرفیت این دانشگاه برای دانشجویان ایرانی نزدیک به ۱۵۰ نفر است و تمامی این ظرفیت در اختیار تیم ما قرار دارد. هر کسی که از هر کشوری قصد ثبت‌نام دارد، باید تحت پوشش ما قرار گیرد. دلیل آن این است که ما با رایزنی‌های متعدد، توانستیم همانند اوکراین، تاییدیه‌های لازم را به دست آوریم. تمامی مراحل، از ابتدا تا انتها، توسط تیم ما مدیریت می‌شود.

 

به جز مدارکی که از ابتدا باید به ما تحویل داده شود، دانشجویان تا دو ماه فرصت دارند ثبت‌نام کنند. پس از این مدت، ثبت‌نام‌ها در بلاروس به طور کامل به پایان خواهد رسید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

ثبت نام دانشگاه بلاروس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا