گروه مشاوره مهاجرتی آریو اپلای

پذیرش تحصیلی، مشاوره مهاجرت، مشاوره ویزای کار اروپا
مشاوره مهاجرتی

گروه مشاوره مهاجرتی آریو اپلای

پذیرش تحصیلی، مشاوره مهاجرت ، مشاوره ویزای کار اروپا

وب سایت آریو اپلای (آریو گستر تیارا)  از سال۱۳۹۶ در امور مشاوره مهاجرت تحصیلی آغاز به فعالیت نمود.  بعد از کسب تجربیات  بسیار موفق با توجه به  حضور تیم مدیریت و اجرایی خود در کشور اتریش و  آلمان تصمیم به افتتاح دفتر در ایران گرفت.

آریو اپلای پس از کسب مجوز های لازم با نام تجاری”آرین”، تاسیس دفتر تهران و استقرار تیم اجرایی و مدیریتی جهت ارائه خدمات در زمینه های مشاوره مهاجرت، مشاوره ویزای کار، مشاوره مهاجرت تحصیلی (اخذ پذیرش تحصیلی) ، مشاوره ویزای سرمایه گذاری، دوره های تخصصی دندانپزشکی، آموزش حرفه ای فوتبال در اسپانیا و مشاوره ویزای کار آلمان در حوزه مشاوره مهاجرت قانونی به کشورهای اروپایی، کانادا و استرالیا به متقاضیان محترم خدمات ارائه می نماید.

اصول اخلاقی و حرفه ای ما

موسسه مشاوره مهاجرتی آریو گستر تیارا صداقت و شفافیت کاری، بهره مندی از تیمی همدل و کارآمد و آشنایی و احترام به دغدغه های موکلین را از جمله اصول کاری خود میداند که این مهم باعث گردیده ضمن هموار سازی، در طی مسیر مهاجرت آرامش را به موکلین خود هدیه دهد. خاطر نشان می سازد مشاوره های مهاجرتی ما را رایگان می باشد. 

نظرات مشتریان ما

سلام من آفاق هستم. قصد دارم بهتون بگم که چطور شد من اومدم اسپانیا قبل از هر چیز این رو بگم که من 20 سال دارم و دیپلم موسیقی از هنر های زیبا داشتم. در نتیجه دنبال جایی بودم تا بتونم هنر رو اونطور که باید ادامه بدم، اسپانیا خیلی گزینه مناسبی بود. زبان اسپانیایی دومین زبان مهمه که 450 میلیون نفر به این زبان صحبت می کنند. حدود 4 ماهه که اینجا اومدم و خیلی راحت میتونم صحبت کنم، این موضوع باعث شده بتونم خیلی زود وارد دانشگاه بشم. هزینه های اسپانیا بخوص هزینه های حمل و نقل خیلی پایینه، مادرید یکی از بهترین سیستم های حمل و نقل جهان رو داره. نکته دوم آب و هوای مدیترانه ای اسپانیاست که اونرو از بقیه جاها متمایز میکنه. نکته بعدی مردم خوبش هستند، خیلی خونگرم و صمیمی و شبیه ما ایرانی ها هستند. از وکیلم خانم اهن خای تشکر می کنم که در این مدت خیلی کمکم کردن و کارهای مهاجرتی من رو انجام دادند.
آفاق
دانشجو اسپانیا
سلام من پرهام محمدی هستم که به کمک خانم دکتر آهن خای و آقای دکتر حسینی تونستم ویزای تحصیلی اسپانیا رو بگیرم. بنده قبل از اینکه برای اسپانیا اقدام کنم برای اتریش اقدام کرده بودم، ولی سفارت اتریش برام ویزا تحصیلی صادر نکرد و من رو ریجکت کرد. خیلی نگران بودم که آیا کشور های دیگه ی اروپایی قبول می کنن که به من ویزای تحصیلی بدن، با توجه به اینکه یک کشور عضو شینگن من رو ریجکت کرده بود. خوشبختانه به کمک آریو اپلای و مشاورین خوبش تونستم ویزای اسپانیا رو در کم تر از دو ماه بگیرم و وارد اسپانیا بشم. با توجه به تحقیقاتی که کردم واقعا اسپانیا مقصد خوبیه برای ما ایرانی ها که بتونیم درس بخونیم. اول اینکه رنکینگ دانشگاه هاش خیلی بالاست و دوم اینکه هزینه زندگی خیلی کمتره.
پرهام محمدی
دانشجو اسپانیا

تعدادی از متقاضیان موسسه آریو اپلای که در کمترین زمان ممکن موفق به اخذ ویزا شده اند را در اینجا می توانید مشاهده کنید 

0
پرونده ها
0
پرونده های موفق
0
مشاورین
0
کشور های مقصد

مقالات پر بازدید سایت

ویزا دانشجویی به آلمان

الحاق خانواده در آلمان

الحاق خانواده در آلمان   🔴 مطابق قسمت ۳۰ قانون اقامت، بخش ۱، بند ۲، همسر یک فرد غیرآلمانی مقیم …

خدمات مشاوره مهاجرتی آریو اپلای

آریو اپلای با شما در مسیر مشاوره مهاجرت از مبدا تا مقصد قدم برداشته، با همراهیتان آرامش را به شما هدیه می دهد

پیمایش به بالا
×

پذیرش تحصیلی، مشاوره مهاجرت ، مشاوره ویزای کار اروپا

×