تحصیل در رشته مدیریت اجرایی MBA در آلمان

تحصیل در رشته مدیریت اجرایی MBA در آلمان

امروزه یکی از پرطرفدارترین رشته ها در بین متقاضیان مهاجرت تحصیلی، رشته MBA یا مدیریت اجرایی و تحصیل در رشته مدیریت اجرایی MBA در آلمان می باشد. به همین روی در این مقاله تلاش داریم ضمن تشریح این رشته؛ در ادامه اطلاعاتی در خصوص نحوه مهاجرت به آلمان را خدمتتان ارائه نماییم.

تحصیل  MBA در آلمان

 تحصیل در رشته مدیریت اجرایی MBA در آلمان از آنجایی ضروری به نظر می آید که کارشناسان به این نتیجه رسیده اند جهت کنترل بهینه محیط کار خود نیاز به آموختن این دانش یعنی دانش مدیریت دارند. محتوای تحصیل در رشته مدیریت اجرایی MBA در آلمان مناسب مدیران کلیه رشته ها از جمله صنایع و حرفه هایی مانند پزشکی تا مهندسی و وکالت، طراحی شده است.

رشتهMBA به عنوان یکی پدیده در قرن ۲۰ ام شناخته شده است و همچنین سرزمین ظهور آن متعلق به کشور آمریکا می باشد و به نام آن ثبت شده است.

تحصیل در رشته مدیریت اجرایی MBA در آلمان

MBA پرطرفدارترین رشته های دانشگاهی برای تحصیل در دنیا

تحصیل در رشته مدیریت اجرایی MBA در آلمان در حال حاضر، به عنوان پرطرفدارترین رشته تحصیل در دنیا  شناخته می شود. علاقمندان به تحصیل در این رشته می بایستی با اصول کامل راه اندازی یک کسب و کار آشنا شوند. نکته جالب و  قابل توجه در مورد این رشته آن است که رشته MBA برخلاف تصور عموم، یک رشته تئوریک نیست و برعکس آن می توان این رشته را یک نمونه کاملاً حرفه ای قلمداد کرد.

جالب آنجاست که تحصیل در رشته مدیریت اجرایی MBA در آلمان به حدی موفق عمل کرده که؛ اکثر افراد این رشته را برای تحصیل خود انتخاب می کنند. به همین روی در اکثر دانشگاه های مطرح دنیا و در مدارسی با تخصص مربوطه مانند مدارس بازرگانی (Business Schools) ارائه می گردد.

چرا تحصیل  MBA در آلمان؟

باید به این نکته توجه داشته باشید که برعکس عمده ای از رشته ها، در این رشته و تحصیل آن، محل مورد نظر برای انتخاب دانشگاه مورد نظر، تاثیر مستقیمی بر روی میزان موفقیت فارغ التحصیلان این رشته دارد و به همین دلیل آریو اپلای به همه علاقمندان این رشته توصیه اکید می نماید که تحصیل در رشته مدیریت اجرایی MBA در آلمان را در دانشگاهها و مدارس بازرگانی معتبر به انجام رسانند. به همین دلیل در این مقاله، تحصیل در دانشگاه های آلمان مورد نظر قرار گرفته است.

تحصیل در رشته مدیریت اجرایی MBA در آلمان

مزایای تحصیل در رشته مدیریت اجرایی MBA در آلمان، کارشناسی

  • رشته MBA در اکثر دانشگاه های دنیا دارای امکان تحصیل به زبان انگلیسی می باشد
  • اعطای مدرک مورد تایید از جانب وزارت علوم تحقیقات و فناوری در ایران
  • در این رشته امکان فراگیری سایر زبان های خارجی برای دانشجویان موجود می باشد
  • در صورت داشتن خانواده، امکان همراهی همسر و فرزندان در طول تحصیل برای شما برقرار است
  • امکان اخذ اقامت دائم پس از اتمام دوره تحصیلی
  • داشتن شغل در کنار تحصیل از مزایای رشته های بین المللی مانند این رشته می باشد.
  • عدم محدودیت سنی

کارشناسی ارشد

  • داشتن مدرک کارشناسی (  مدرک کارشناسی از کلیه رشته ها  مهندسی مورد قبول است)
  • رزومه کاری مرتبط (حداقل دو سال)  و مصاحبه شخصی 
  • زبان انگلیسی (مدرک قابل ارائه)

شهریه  MBA در آلمان

دوره MBA به صورت دوره ۲ ساله است. دوره چهار ترمی ( ۲ ساله ) مناسب متقاضیانی که مدرک کارشناسی در رشته های حسابداری، تجارت، مدیریت یا اقتصاد ندارند. دوره سه ترمی ( یک ساله و نیم ) مناسب داوطلبانی که مدرک کارشناسی در رشته های حسابداری، تجارت، مدیریت یا اقتصاد دارند. امکان پرداخت شهریه دانشگاه به صورت قسطی وجود دارد.

مشاوره تحصیل  آلمان

متقاضیان می توانند پس از تحویل مدارک به دفتر آریو اپلای بعد از تایید و احراز شرایط، در کوتاهترین زمان موفق به اخذ پذیرش از دانشگاههای معتبر آلمان  شوند. 

تحصیل در رشته مدیریت اجرایی MBA در آلمان

2 در “تحصیل در رشته مدیریت اجرایی MBA در آلمان

  1. سلام جهت مشاوره لطفا فرم درخواست مشاوره رایگان را تکمیل و ارسال نمایید

  2. میشه طرف کارشناسی از یه رشته ای مثل ادبیات انگلیسی داشته باشه و اقدام کنه یا چی ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
×

پذیرش تحصیلی، مشاوره مهاجرت ، مشاوره ویزای کار اروپا

×