فراخوان فوری: بورسیه داروسازی از کشور چک

پذیرش تحصیلی بورسیه داروسازی از کشور چک

یکی از امن ترین کشورهای جهان کشور چک می باشد و همین دلیل کافی است تا افراد زیادی مشتاق باشند به یکی از دانشگاه های این کشور ورود پیدا کرده و تحصیلات خود را ادامه دهند. رشته های زیادی در دانشگاه های این کشور در حال تدریس است که یکی از محبوب ترین آنها، رشته داروسازی است. ما در این مقاله قصد داریم در خصوص اخذ پذیرش از دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت با شرایط بورسیه برای رشته داروسازی از کشور چک صحبت کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا با شرایط اخذ پذیرش تحصیلی دانشگاه های این کشور آشنا شوید.

 

بورسیه داروسازی از کشور چک

 

شرایط پذیرش داروسازی جمهوری چک

  • متقاضی می بایست دیپلم تجربی داشته باشد.
  • بهتر است سن متقاضی بورسیه داروسازی کشور چک از ۲۶ و یا ۲۷ سال بالاتر نباشد.
  • معدل علاقه مندان به رشته داروسازی می بایست بالاتر از ۱۶ باشد.
  • افراد می بایست تمکن مالی داشته و حسابی با ۸ تا ۹ هزار یورو ارائه کنند.
  • ارائه مدرک آیتلس الزامی نیست، اما متقاضی می بایست در حد دارندگان آیتلس ۵ تسلط داشته باشد.
  • کسانی که می خواهند در این رشته ادامه تحصیل دهند، حداقل ۶ ماه قبل از شروع ترم باید اقدامات لازم را انجام دهند.

آزمون ورودی تحصیل رشته داروسازی در جمهوری چک

نکته بسیار مهمی که علاقه مندان به تحصیل در رشته داروسازی باید بدانند شرکت در یک آزمون ورودی است. در این آزمون، دروس فیزیک، ریاضی، شیمی، زیست و زبان انگلیسی امتحان گرفته می شود. آزمون ورودی داروسازی کشور چک در ترکیه و یا دبی برگزار می گردد. افرادی که این آزمون را با موفقیت پشت سر گذارند، وارد دانشگاه خواهند شد. ما در موسسه آریو اپلای تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا افراد در این آزمون موفق شوند و به همین دلیل نمونه سوالات این امتحان را در اختیار علاقه مندان قرار می دهیم.

افرادی که در رشته داروسازی پذیرفته می شوند در سال اول می بایست مبلغی برابر ۷ هزار یورو به عنوان شهریه پرداخت کنند، اما کسانی که در سال های بعدی موفق شوند معدل A+ ( بالای ۱۹) کسب کنند، امکان دریافت بورسیه برایشان فراهم است. اگر کسی بتواند چنین موقعیتی برایش فراهم باشد، ما با او قراردادی منعقد کرده و در آن قید می کنیم با داشتن شرط بالا، شانس دریافت بورسیه را با درصد بالایی خواهند داشت.

این آزمون در ماه می برگزار می گردد، اما اگر علاقه دارید در یکی از دانشگاه های مطرح دنیا، در یک رشته محبوب و پولساز ادامه تحصیل دهید، توصیه می کنیم با موسسه آریو اپلای در تماس باشید تا در تکمیل ظرفیت جولای (تیر ماه) امتحان داده و در ماه سپتامبر وارد دانشگاه شوید.

 

فراخوان فوری: بورسیه داروسازی از کشور چک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
×

پذیرش تحصیلی، مشاوره مهاجرت ، مشاوره ویزای کار اروپا

×