اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در اسپانیا

اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در اسپانیا

گرفتن اقامت از طریق ثبت شرکت

اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت و توسعه کسب و کار در عرصه بین المللی از طریق ثبت شرکت خارجی همیشه نگرانی ها و چالش هایی را برای مالکین کسب و کار به همراه داشته است. این نگرانی ها غالباً در خصوص نحوه مدیریت عملیات حسابداری و مالی مجموعه، رعایت قوانین بیمه ای و مالیاتی و بهره گیری مناسب از منابع انسانی به خدمت گرفته شده با توجه به قوانین، اقتصاد و فرهنگ کشور مورد نظر می باشد.
موسسه مشاوره بین المللی آریو اپلای با بهره گیری از وکلا و کارشناسان خبره داخلی و خارجی امکان ثبت شرکت در عرصه بین المللی بدون دغدغه های فوق الذکر را برای متقاضیان فراهم آورده است. همچنین این موسسه در جهت اداره هرچه بهتر شرکت بین المللی، متقاضیان را در امور قانون تجارت کشور مورد نظر یاری می رساند. برخی از خدمات مشاوره این موسسه در این حوزه مشتمل بر موارد ذیل است:
· ثبت شرکت
· تصدیق مدارک
· ثبت مدارک و اسناد محضری
· آفتتاح سپرده حسابهای سالانه
· عملیات حسابداری
· مدیریت امور بیمه ای
· اقدامات و تعهدات مربوط به اسناد و اوراق بهادار
· تهیه صورتهای مالی
· ثبت دفاتر حسابداری
· حسابها و گزارشات و صورتهای مدیریتی پایان سال
· ثبت دفاتر مالیاتی
· تهیه اظهارنامه مالیاتی

دریافت اقامت متقاضی و خانواده

در نهایت دریافت اقامت متقاضی در کشور مورد نظربرای خود و خانواده اقامتی که بر اساس ثبت شرکت به افراد اعطا میگردد تا ۵ سال به صورت موقت میباشد.و پس از ۵ سال به اقامت دائم تبدیل خواهد شد.
این شرکت در محضر در اسپانیا ثبت می شود،  و سرمایه اولیه شرکت ۳۰۰۱ یورو می باشد.
یک سند قانونی به نام متقاضی داده شده، و سفارت اسپانیا و وزارت امور خارجه اسپانیا به اصل این سند احتیاج دارند تا برای اقامت متقاضی اقدامات لازم را انجام بدهند.
کلیه اشخاص اعم از حقیقی یا حقوقی میتوانند با ثبت شرکت در کشور اسپانیا علاوه بر گسترش فعالیت های تجاری در کشور مزبور اقامت کشور مورد نظر را برای خود و خانواده خود دریافت کنند .
اخذ کارت اقامت : (Residence Card) وقتی که متقاضی به اسپانیا آمده وکلای گروه ما در زمینه اخذ کارت اقامت برای داوطلب اقدام نموده و مراحل فعال سازی تجارت و شرکت را برای متقاضی انجام خواهند داد.
توجه متقاضی در زمان ارائه تقاضای ویزای خود در سفارت اسپانیا می بایست مدارک و تاییده های پزشکی راه به همراه خود ببرد. همچنین پس از ارائه مدراک خود به سفارت اسپانیا کد NEV و یا Numero de Enlace de Visado که همان کد پیگیری ویزا می باشد را می بایست به وکلای گروه مشاورین آریواپلای جهت پیگیری وکلا ارائه دهد.

جهت اخذ این نوع اقامت :

· ‬ ارائه مدارک مربوط به خرید سهام به ارزش یک میلیون یورو در اسپانیا یا
· ارائه مدارک مربوط به ثبت شرکت در اسپانیا
در صورت تمایل به این نوع سرمایه گذاری موارد زیر الزامیست‫:‬
· شرکت مربوطه باید در اسپانیا ثبت گردد و در همین کشور فعالیت داشته باشد
· شرکت باید حداقل ۳۰۰۱ یورو به عنوان سرمایه اولیه به اداره دارایی اعلام نماید‫.‬
· ‬ فعالیت شرکت باید علمی، صنعتی یا تکنولوژیکی باشد

اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در اسپانیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
×

پذیرش تحصیلی، مشاوره مهاجرت ، مشاوره ویزای کار اروپا

×