ویزای طلایی یونان ۲۰۲۱-۲۰۲۰

ویزای طلایی یونان ۲۰۲۱-۲۰۲۰ چیست؟

برنامه ویزای طلایی یونان (Golden Visa) سریعترین راه اخذ اقامت یونان و مهاجرت به یونان است. این قانون از سال ۲۰۱۳ با  تصویب دولت یونان اجرا و به گلدان ویزا مشهور شد.

به عبارتی در این برنامه فرد با سرمایه گذاری از طریق خرید ملک می تواند اقامت موقت یونان را بدست بیاورد. یونان جزو کشورهای اتحادیه اروپا است. همین موضوع باعث جذابیت اخذ اقامت یونان از طریق ویزای طلایی یونان ۲۰۲۱-۲۰۲۰ شده است.

سهولت ویزای طلایی یونان در مقایسه با دیگر ویزاهای اقامتی اروپا

آنچه که ویزای طلایی یونان را از دیگر ویزاهای اقامتی اروپا متمایز می کند. سهولت دریافت و نداشتن الزامات پر هزینه و زمانبر است. در ویزای طلایی یونان ۲۰۲۱-۲۰۲۰  نیازی به داشتن هیچ مدرک شغلی، راه اندازی یک کسب و کار و … نیست. چرا که در این برنامه مهاجرتی اصل بر سهولت و دست یافتن به یک اقامت مطمئن ( کم هزینه – در کوتاهترین زمان)، برای شهروندان غیر اروپایی با خرید ملک، مورد نظر قانونگذار بوده است.

ویزای طلایی یونان 2021-2020

چرا ویزای طلایی یونان؟

افراد متقاضی ویزای طلایی یونان با خرید ملک و مستغلات ضمن سرمایه گذاری موفق به اخذ اقامت یونان می شوند. این اقامت که بصورت ۵ ساله (تمدید سالانه و متداوم) می باشد به فرد سرمایه گذار و خانواده او تعلق می گیرد. مقداد حداقل هزینه سرمایه گذاری در قالب خرید ملک ۲۵۰ هزار یورو می باشد. ویزای طلایی یونان طی سالهای گذشته افراد زیادی، خارج از اتحادیه اروپا را جذب کرده. در ادامه مزایای این روز مهاجرتی آورده شده است.

یونان مقرون به صرفه ترین گزینه برای کسب اقامت، نسبت به دیگر برنامه های ویزای طلایی در میان کشورهای عضو اتحادیه اروپا می باشد.

مزایای ویزای طلایی یونان ۲۰۲۱ – ۲۰۲۰

  • اخذ اقامت موقت کشور یونان در سریعترین زمان ممکن (۴۵ روزه)
  • عدم پیچیدگی تشریفات قانونی در خرید و ثبت مالکیت
  • اعطای شهروندی یونان (پاسپورت یونان) به فرد سرمایه گذار و خانواده او بعد از ۷ سال
  • امکان زندگی در یونان و سفر به کشورهای عضو اتحادیه اروپا بدون محدودیت
  • امکان اخذ پذیرش و تحصیل فرزندان با بورسیه های متنوع در کل اتحادیه اروپا
  • عدم الزام به حضور دائم در یونان برای فرد سرمایه گذار
  • امکان کار (راه اندازی کسب و کار) در یونان
  • چشم انداز رو به رشد در بازار مسکن طی سالهای آینده

ویزای طلایی یونان

قوانین ویزای طلایی یونان یا اقامت از طریق خرید ملک

متقاضیانی که گلدان ویزا یونان دریافت می کنند، الزامی به حضور دائمی در یونان ندارند. افراد به همراه خانواده اگرچه حق اقامت و کار در کشور یونان را دارد اما لازم نیست به صورت دائم در یونان اقامت کند. سرمایه گذاری که اقدام به خرید ملک تجاری یا مسکونی می کند بایستی ملک خود را به طور قانونی نگه داری کند. سرمایه گذار حق اجاره ملک را دارد و می تواند درآمد یورویی کسب کند. دارندگان ویزا طلایی بعد از ۷ سال می تواند درخواست پاسپورت یونان را بدهد.  پس از اخذ پاسپورت می توان ملک خریداری شده را به فروش رساند و یا اجاره بدهد.

اطلاعات تکمیلی

برنامه ویزای طلایی یونان، امکان سرمایه گذاری در یک یا چند پروژه مسکونی یا تجاری، یا یک پروژه در حال توسعه را ممکن میسازد. دولت مکان خاصی را در این برنامه اجبار نمی کند. همچنین ملک می تواند قدیمی یا تازه ساز باشد.

تمدید مجوز اقامت مشروط بر حفظ مالکیت ملک توسط سرمایه گذار است. تبدیل ملک اولیه با ملک با موقعیت بهتر امکان پذیر میباشد، به شرط آنکه ارزش ملک دوم با ملک اول برابر یا بیشتر باشد.

دریافت شهروندی یونان

دریافت شهروندی یونان (تابعیت کشور یونان) و دریافت پاسپورت نیاز به اقامت حداقل ۱۸۰ روز (بطور پیوسته) در سال بعد از اعطای ویزای طلایی یونان و تسلط به زبان یونانی دارد.

  • هزینه های جانبی و قابل انتظار ویزای طلایی یونان
  • هزینه صدور کارت اقامت (متقاضی و افراد بالای ۱۸ سال خانواده)
  • هزینه بیمه درمانی  (در زمان سفر به یونان جهت اقامت اولیه و قبل از اخذ ویزای طلایی)
  • هزینه مالیات، سند، نماینده، وکیل و هزینه ترجمه که تقریبا ۱۰٪ از ارزش ملک را شامل می شود.
  • هزینه اقامت موقت و بازدید اولیه از یونان (این مورد بسته به شرایط متقاضی متفاوت است)

خدمات مهاجرتی آریو اپلای

گروه  آریو اپلای همواره در تلاش است با بالا بردن اطلاعات مخاطبان محترم خود، بهترین فرصت های مهاجرتی را معرفی نمایید. از این رو می توانید با ثبت درخواست مشاوره رایگان با ما مشاوره کنید. 

ویزای طلایی یونان ۲۰۲۱-۲۰۲۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
×

پذیرش تحصیلی، مشاوره مهاجرت ، مشاوره ویزای کار اروپا

×