دانشگاه و کالج برتر مجارستان ۲۰۲۱

دانشگاه و کالج برتر مجارستان ۲۰۲۱

 تحصیل در مجارستان و تجربه زندگی در کشور مجارستان و تحصیل در دانشگاه و کالج برتر مجارستان می تواند یک انتخاب عالی برای ماجراجویی تحصیلی شما است. کشور مجارستان واقع در قلب اروپا با داشتن یک تاریخ پرشکوه و گذشته فرهنگی می تواند یکی از انتخاب های شما برای تحصیل در خارج باشد.

دانشگاه و کالج برتر مجارستان ۲۰۱۹

دانشگاه و کالج برتر مجارستان

دانشگاه و کالج برتر مجارستان نه تنها نسبتاً ارزان هستند؛ در مجارستان، همچنین می توانید برخی از کالج ها و مدارس بین المللی با رتبه های بالا و شناخته شده جهان را پیدا کنید.

برخی از مدارس برتر دنیا در مجارستان هستند و از نظر آموزش ، تحقیق و تعالی دانشگاهی شهرت بالایی دارند. برای یافتن بهترین دانشگاه های دنیا جهت تحصیل و  دریافت لیسانس ، کارشناسی ارشد یا دکتری خود می توانید برخی از دانشگاه و کالج برتر مجارستان در  رشته های حقوقی ، دانشکده های پزشکی و مدارس تجاری در مجارستان را به عنوان گزینه اول خود انتخاب کنید.

 

دانشگاه Pecs مجارستان

دانشگاه Budapest University of Technology and Economics در کنار برخی از بزرگترین و برترین دانشگاه های جهان در سطح جهان از مکانی ممتازی برخوردار است. به این ترتیب است که شما هنوز هم می توانید تمام تاریخ و تأثیرات مجارستان در آموزش و پرورش در سراسر جهان را مشاهده کنید.

دانشگاه و کالج برتر مجارستان

تحصیل و زندگی در مجارستان

مجارستان که در اروپای مرکزی قرار دارد یکی از محبوب ترین مناطق گردشگری در اروپا و جهان است. اگر تا به حال در مورد دریاچه معروف Balaton یا سیستم غار آب گرمایی نشنیده اید، حداقل از زیبایی پایتخت آن بوداپست و غذاهای خوشمزه مجارستان مطلع هستید. برای ادامه تحصیل در دانشگاه و کالج برتر مجارستان توصیه می کنیم پست چرا تحصیل در مجارستان؟ را مطالعه بفرمایید.

از ۲۱ دسامبر ۲۰۰۷ ، مجارستان عضو منطقه شینگن بوده و قانون شنگن را بطور کامل اعمال می کند. هزینه های مقرون به صرفه زندگی و تحصیل در مجارستان و همچنین زندگی در این کشور اروپایی در کنار دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم و وزارت بهداشت عوامل انتخاب این کشور برای ادامه تحصیل دانشگاه و کالج برتر مجارستان  می باشد.

 

معرفی رتبه های بین المللی دانشگاه و کالج برتر مجارستان ۲۰۱۹

بر اساس این رتبه بندی اسامی این مراکز آموزشی که می تواند مقصد مناسبی برای تحصیل در مجارستان باشد؛ عبارتست از:

نام دانشگاه رتبه بندی آموزش عالی جهانی ۲۰۱۹ U.S. News & World Report Ranking 2019 TopUniversities Ranking 2020
۱ Semmelweis University ۴۰۱ ۶۶۳
۲ Eötvös Loránd University ۶۰۱ ۴۸۹ ۶۵۱
۳ University of Pécs ۶۰۱ ۹۹۵ ۶۵۱
۴ University of Pécs ۶۰۱ ۷۲۵ ۵۰۱
۵ Budapest University of Technology and Economics ۸۰۱ ۸۹۴ ۸۰۱
۶ University of Debrecen ۸۰۱ ۶۳۴ ۶۰۱
۷ Corvinus University of Budapest ۱۰۰۱ ۸۰۱

خدمات اخذ پذیرش تحصیلی و بورسیه تحصیلی

گروه  آریو اپلای همواره در تلاش است با بالا بردن اطلاعات مخاطبان محترم خود، ضمن معرفی بهترین دانشگاه های جهان فرصت های تحصیل در خارج کشور و اخذ پذیرش تحصیلی را پیشنهاد دهد. از این رو می توانید با ثبت درخواست مشاوره رایگان با ما مشاوره کنید. 

دانشگاه و کالج برتر مجارستان ۲۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
×

پذیرش تحصیلی، مشاوره مهاجرت ، مشاوره ویزای کار اروپا

×